مشخص کردن هدف از خرید گوشی موبایل

خرید گوشی موبایل

هدف شما از خرید گوشی موبایل چیست؟

به عنوان اولین قدم در انتخاب و خرید گوشی موبایل مناسب باید هدف خود را از خرید گوشی جدید مشخص کنید یا به عبارت بهتر مشخص کنید از گوشی خود چه انتظاری دارید ؟

پاسخ به این سوال تاحد زیاد مسیر درست را در خرید گوشی جدید به شما نشان خواهد داد. به طور مثال اگر علاقه زیادی به عکاسی با گوشی دارید توجه به رزولوشن و کیفیت عکاسی و فیلم برداری، اندازه حسگر، لرزشگیر اپتیکال و…  همچنین قابلیت های دوربین سلفی در کنار سایر  قابلیت هایی که دوربین گوشی در اختیار شما قرار می دهد از اولویت بالاتری نسبت به سایر موارد در انتخاب شما برخوردار خواهد بود

علاقمندان به موسیقی، بازی و افرادی که به دنبال آخرین برنامه های کاربردی یا Application  ها هستند نیز باید با توجه به هدف خود ویژگی های سخت افزاری مثل کیفیت و اندازه صفحه نمایش، قدرت باتری، پردازنده و کارت گرافیک را در نظر داشته باشند. توجه به این موارد و اولویت بندی براساس کاربرد مهمترین نکته ای است که  در خرید گوشی مناسب و تعیین بودجه مورد نیاز برای خرید تاثیر گذار خواهد بود.

بهترین کار برای روشن تر شدن هدف خرید و تعیین اولویت ها و انتظارات شما از گوشی جدیدتان این است که یک برگ کاغذ بردارید و مشخصه‌هایی را روی آن بنویسید که برای شما اهمیت بسیار زیادی دارند. به‌طور مثال دوربین عالی، باتری بزرگ، شارژ بی‌سیم، حافظه‌ی قابل افزایش و نمایشگر کم‌حاشیه. با مشخص کردن اولویت‌ها، انتخاب‌ها محدودتر و کار شما راحت‌تر می‌شود. همچنین میتوانید بعد از مشخص کردن اولویت ها با استفاده از سایت GSMArena انتخاب های خود را مقایسه کنید.